♥ Sitta Med min familj ♥

Hej alla!

Idag var jag med Daniella lite grann! och vi skapade ett facebook
konto som tillhörde mig, daniella, och (linora min andra bästis)
iallafall vi lekte och la in bilder och gjorde mycket roliga saker♥ sedan
la vi in lite bilder ifrån min mobil till data och vi gjorde en snabb video innan
Daniella skulle hem. När hon gick hem var jag på datan och spelade facebook
sedan hadde jag inget och göra så jag ville blogga, ahh imorn är det tandläkar tid
08:55 Woow det blir grymmt! iallafall snart ska jag sitta med familjen och dricka
teé och kolla kanske på en bra film eller serie, man vet aldrig. Vi ses!

Alltså på bilden ritade jag mig själv
det tog typ 23 minuter, om jag ritade min familj
skulle det haft tagit en timme och några minuter ♥
Men jag hoppas att ni tyckte att den var fin.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehh? DIN andra bästis ? du menar våran ._.

2011-01-08 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0